Referenties van en door cliënten zelf
Guri Stolk
Geachte Mevr. Susan De Plessis,
Hierbij wil ik U hartelijk danken voor Uw bemiddeling van mijn zaak. Uw doorzettingsvermogen en strijdlust hebben mij mede hierbij geholpen. Ook Uw oprechtheid waardeer ik ten zeerste. U heeft mij buitengewoon goed ondersteud.
Met hartelijk groeten,
Hoogachtend
Guri Stolk
John Kleijn
2019 een jaar met een nieuwe start wat gerealiseerd kon worden en ook mogelijk is gemaakt door toedoen van een eerlijke Letselschade advocate! Dit is echt zeldzaam in deze schade problematiek. Daar kom je pas achter als je er zelf mee te maken heb gehad. En in eerste aanleg met een aantal charlatan deskundigen, jurist/advocaat in contact bent gekomen en is de schade door hun toedoen onherstelbaar en groter! Maar deze advocaat deed bijna het onmogelijke en kon de schade reduceren,beperken en deze indrukwekkende zaak ook nog eens meer dan keurig afronden in kort tijdsbestek en ook in mijn belang naar meer dan tevredenheid ook. Daarom kan ik dan persoonlijk ook iedereen deze advocaat aanraden! Begin meteen goed! Het voorkomt heel veel schade! Kwaliteit van leven is daardoor ook veel aangenamer en kun je jezelf bezig houden in de hoofdzaak met je eigen persoonlijke letsel. Dit kost al energie genoeg. Nogmaals kies zorgvuldig en kies deze top advocaat ! John Kleijn
Donovan van de Zand
Na dat ik een bedrijfsongeval heb gehad, werd ik door een familie lid aangeraden contact op te nemen met mevrouw Duplessis, zo gezegd zo gedaan, we hebben een gesprek gehad en toen had ik al gelijk een goed gevoel bij der en toen is ze mij gaan helpen het contact liep echt heel goed kon haar altijd bereiken als ik vragen had, heb het echt heel goed ervaren, en zal der ook zeker aan andere mensen toewijsen als ze de hulp van een advocaat nodig hebben, susan echt super bedankt voor je hulp
Anoniem
Na te zijn aangereden door een jongeman die met zijn smartphone bezig was, bleken er de volgende dag ernstige lichamelijke klachten op te treden bij mijn vrouw en mij. Wij hebben na wat rond luisteren contact gezocht met Susan om de zaak aanhangig te maken bij de verzekeraar. De auto was snel gerepareerd maar aangezien we ondernemers zijn waren onze inkomsten waren ineens nihil en daarnaast zou er zou intensieve therapie nodig zijn om te herstellen. Susan heeft geregeld dat onze inkomsten aangevuld werden en in de afgelopen jaren heeft de therapie geleid tot klachtenvermindering. Tenslotte hebben wij gekozen voor een definitieve regeling met de verzekeraar en staan we weer op eigen benen. Door het consequent handelen van Susan en de persoonlijke begeleiding is deze vervelende periode toch tot een goed einde gekomen. Wij bevelen haar van harte aan.
Mevr. Hendriks
Na een ongeval op m’n werk werd ik via een kennis in contact gebracht met Mw du Plessis.
Zij is eerst langsgekomen voor een kennismakingsgesprek en heeft uitgelegd hoe alles in z’n werk ging.
Daarbij laat ze de keus geheel aan cliënt.
Ik werd heel vriendelijk door haar geholpen en ik kon haar per mail of telefonisch altijd goed bereiken en ze vond het niet erg om alles meerdere keren uit te leggen hoe de zaak ervoor stond.
Ze heeft goed advies gegeven en komt echt voor cliënt op.
Ik zou haar zeker aanbevelen bij familie, vrienden, kennissen mocht dit nodig zijn.
Susan, bedankt voor je hulp
Betty Disbergen
September 2014 werd ik aangereden, via onze verzekeringsagent werd ons Susan aangeraden als letselschadespecialist... Wat een fijne samenwerking en deskundigheid, Alles is tot in de puntjes verzorgd. Susan zal ik een ieder aan bevelen als zeer betrokken en meedenkend.
Karen
Op 2 juni 2012 kreeg ik een auto ongeluk. De man die op onze auto knalde werd afgeleid door zijn carkit en zag daardoor de file over het hoofd. Hierdoor knalde hij met ongeveer 80 á 100 km/ph achter op en wij knalden op de voorligger.
Meneer bekende zijn “schuld” en de papieren werden netjes ingevuld. Omdat ik de volgende dag niet zelfstandig mijn hoofd kon optillen, ben ik na het weekend maar naar de dokter gegaan en uit eindelijk bij de fysiotherapeut terecht gekomen. Door dit gebeuren hebben we een schade regelaar in de arm genomen maar ik had het idee dat ik tegen deze man moest vechten. En de schaderegelaar de tegenpartij hielp. Dit was bij mij zichtbaar tijdens de gesprekken met de regelaar omdat ik dan vaak boos en verdrietig was.
Tot dat er iemand eind 2016 sprak over Susan Du Plessis. Mijn ouders hebben een afspraak gemaakt (gezien zij ook in de zelfde auto zaten) voor een gesprek. Hierna ben ik aangeschoven om ook wat vragen te stellen. Pfff wat een verlichting iemand die luistert en niet beoordeeld. Dit is allemaal pas rond half januari 2017. Hierop 25 januari 2017 Susan gemaild met de vraag of ze mij ook wilt helpen. De vraag was los het als je blieft zo snel mogelijk op, ik ben klaar met al het gezeur en alles moeten bewijzen! Na het 1ste officiële gesprek met Susan werd ik blij, ik had het gevoel dat ze me echt ging helpen en ik niet meer hoefde te “vechten”. Susan regelde alles waarbij ik alleen moest toesturen wat ze nodig had zoals rekeningen. Het tegen over gestelde van de voorgaande 4½ jaar. Wat was ik blij met deze tip van een cliënt van Susan. Susan heeft nu 14 oktober ’18 de zaak geregeld waar ik positief achter sta. En blij ben dat ik niet in 2016 de handdoek in de ring heb gegooid.
Tijdens deze periode heb ik een paar mensen verwezen naar Susan waar ik mijn ervaring heb uit gesproken. Ook deze mensen delen nu de zelfde ervaring en zijn dus blij met de tip. En zal haar in de toekomst zeker aanbevelen als iemand een advocaat nodig heeft.
Susan is iemand die eerlijk is over wat ze verwacht van je “zaak” en gaat er dan vol voor. Je moet zelf ongeveer 5% leveren en de rest word gedaan voor je.
Anoniem
Mijn zoon Ruben is op weg naar huis van school aangereden door een auto. Een zeer vervelende en nare situatie. Susan heb ik gevraagd de afwikkeling te doen met de verzekeringsmaatschappij. De samenwerking met Susan is heel prettig verlopen, professioneel, vakbekwaam en zeer prettig in de omgang.
Anoniem
Op zondag 15 juni 2014 werd mijn dochter in Eindhoven op haar scooter aangereden door een auto en had daarna een zwaar beenletsel.
De veroorzaker van het ongeval erkende zijn schuld en daarna berichtte haar verzekering dat alle schade die zij heeft, zou worden vergoed.
Tot juli 2016 heb ik deze zaak zelf trachten te regelen met de verzekering, maar de kennis en de tijd ontbraken mij.
Ik heb letselschadeadvocate Susan du Plessis gevraagd om deze ingewikkelde zaak van mij over te nemen en heb daar geen moment spijt van. In tegendeel !
Op een zeer kundige en integere wijze heeft ze ons door wirwar van regeltjes en mogelijkheden geleid.
Smartengeld, belastingvrije schadevergoedingen en het voorkomen van verjaring, heeft zij op een duidelijke en perfecte manier voor mijn dochter geregeld.
Wij zijn haar erkentelijk voor dit resultaat en bevelen haar bij mensen in een gelijke situatie graag aan.
Marjan van Praag
Susan Du Plessis heeft 2 keer voor mij een zaak behartigd. Beide letselschadezaken heeft zij tot
een goed einde gebracht. Zij heeft alles gedaan wat mogelijk was.
De 2e zaak lag zeer moeilijk, maar ook dat is haar gelukt. Ik heb alleen maar bewondering voor
haar professionaliteit en haar doorzettingsvermogen.
Ik wens haar heel veel succes en ben haar alleen maar dank verschuldigd.
Chantal Peeters
Ik ben Chantal, 24 jaar. Ik heb een auto ongeluk gehad februari 2017. In eerste instantie kreeg ik via de verzekering een belangenbehartiging, dit beviel niet, ik kreeg heel veel geld niet, waardoor ik uiteindelijk tot mijn neus in de rekeningen zat. Na veel geschrijf en veel contact van Susan naar de tegenpartij, hadden ze eindelijk ook echt de aansprakelijkheid erkent. Geloof het of niet, ze wouden met mijn vorige belangenbehartiging gaan beweren dat ik achterruit had gereden ( kopstaartbotsing. We zijn er nog niet, maar na alles wat Susan nu al voor me gedaan heeft, heb ik het volste vertrouwen in haar! Ze komt zelfs naar me toe terwijl ik niet erg dicht bij de deur woon (een goed anderhalfuur als het verkeer gunstig is) Ze werkt echt met passie, en is mijn persoonlijke pitbull ( haha) Ze bijt vast en laat niet los( dit bedoel ik uiteraard tegenover de desbetreffende tegenpartij). Susan, echt nogmaals super erg bedankt voor wat je nu al hebt gedaan! En niet te vergeten wat je in de toekomst nog voor mij gaat doen! Je bent een topper!
Jan Jansen
In april 2013 ben ik ’s ochtends vroeg op een drukke weg door een auto geschept. Ik vloog met fiets en al door de lucht en belande op de andere weghelft. Ik heb ongelofelijk veel geluk gehad dat ik er met slechts een gebroken schouder vanaf ben gekomen. De schouder heeft mij in de maanden na het ongeluk veel pijn bezorgd vanwege complicaties. Een tijd lang kon ik mijzelf niet redden (persoonlijke verzorging, voedsel bereiden, huishoudelijke taken, hond uitlaten). Mijn vrouw moest mij als een thuiszorgmedewerker verzorgen, wat voor haar ook zwaar was naast een betaalde baan. Wat tevens een negatieve rol speelde in mijn genezingsproces was het trauma wat ik overhield aan het kortstondige contact met de autorijder. De man reed door, maar zag in zijn achteruitkijkspiegel dat er getuigen waren (o.a. groep bouwvakkers) en besloot om alsnog te stoppen. Hij boog zich volkomen ongeïnteresseerd over mij heen waar ik schreeuwend van de pijn op de weg lag en riep iets onverschilligs. Het gebrek aan medemenselijkheid van de man, heeft mij diep gekwetst en hier heb ik later nog last van gehad.
Via onze verzekeringstussenpersoon in Beek, kwam ik in contact met Susan du Plessis. Al vanaf het eerste moment had ik vertrouwen in haar en dat is tot het einde toe gebleven.
Susan heeft waar gemaakt wat zij beloofde. Zij heeft mij het juridisch proces uitgelegd waar ik in zou belanden. De tijd die het mogelijk zou duren. Zij heeft direct de tegenpartij volledig aansprakelijk gesteld en een snelle onkostenvergoeding geëist voor kapotte kleding, vervanging fiets, vergoeding thuiszorgwerk en dergelijke. Later tipte ze mij over de mogelijkheid voor de werkgever om salariscompensatie te eisen vanwege langdurige uitval. En na 3 jaar is er een eindbedrag uitgekomen ter compensatie van mijn lichamelijk en psychisch leed. Van dit geld word je echt niet rijk, maar het voelt voor mij als een erkenning. Susan heeft gevochten als een leeuw. Zij rust niet voordat zaken voor elkaar zijn. Zij heeft veel kennis van zaken, is doortastend en altijd duidelijk in haar communicatie. Ik vind haar een fijn persoon, geen kille koude zakenvrouw maar een warm iemand die goed kan communiceren en veel empathie voor anderen heeft.
Uw beoordeling geven
Wenst u meer informatie of heeft u vragen?
Neem dan contact met mij op via mijn contactformulier. Doorgaans ontvangt u binnen twee werkdagen een antwoord op uw contactaanvraag.